12 مايو 2013

نفسي اعرف ممكن؟



( نفسي )
اعرف لمين كل هالشوق اللي في عنيك ساكن
(نفسي )
اعرف كيف طقس شوق  الدنيا
بلمسة ايدك هايم 
يا 
هانم
ليش كل الدنيا مسكنها عنيك 
صحيح مايكون فيها الجو غايم 
و
الشمس فيها لا تعرف تغربي
ليش بعيوني مااتضلك تشرقي
و
وتخليني اتلحف بيك
و
انام
نفسي اعرف؟
يمكن علشان نفسي شي مرة انحني 
و
اسلم عليك
و
ابوس
روحك هناك
عارف ليش؟
لان ثغر الرب فيها
يبارك قبلاتي
بوسني
ممكن
و
ممكن
 لا
و
ممكن
مممممممم
 ماادري؟
ماادري كيف ممكن 
؟
و
كيف غير ممكن؟ 
يمكن علشان انحني 
و
اسلم
 و
ابوس 
ايديك 
و
احلم
ممكن

ممممم
لا
يمكن علشان اسيب كل الدنيا
 و
اعبد الله بعنيك
 و
اموت اكثر من مرة بين يديك
و
احيا
يمكن
و
ان عذبني الرب 
لاني بحبك له ما دعيت
قوليلي كيف ممكن ؟
ممكن احبك
كيف ممكن؟
نفسي اعرف كيف احبك
 كيف؟
ممكن اعرف ؟
و
الله مش ممكن 
 يا
ترى 
كيف 
يكون 
 ممكن؟
الجواب
اكيد غير ممكن
الرد
يكفيني انني نلت شرف المحاولة للممكن
ممكن
...............
شواريكم ياجماعة
سمعوني
مش ممكن
يخرب بيتكم
كمان انتم والزمن علية
هههههههههههههههه
ممكن

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق